zo 1 apr - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu zo 1 apr - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

zo 1 apr

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

05 April 2012 | Australië, Noosa Heads

's ochtends afscheid genomen van mijn Fraser-groep en in de bus naar Noosa.N klein stukkie van slechts 3 uurtjes.Een NL-meid van de Fraser-trip gaat ook naar Noosa dus de hele weg gezellig zitten babbelen.Opgepikt door het hostel bij t busstation.Erg mooi hostel,oud landhuis,meteen n leuke sfeer bij binnenkomst.Kwam tegelijk binnen met Camil,een Zwitser.Btje babbelen en toen samen naar t strand gegaan.Daar heerlijk bijgekomen van alle tripjes van de laatste dagen.Prachtig weer gelukkig.Eind van de middag ff wat Coronaatjes gedronken op t terras.Noosa vind ik echt een mooi en leuk plaatsje.Prachtig strand,mooie winkelstraat,t is n plaatsje voor de rijkelui en dat zie je wel.Wel bijzonder om mee te maken,tijdens deze reis ontmoet je soms mensen en dan klikt het binnen no time enorm en dat is met Camil ook t geval.Hij houdt erg van festivals etc,is ergens eind 20,zelfde studie achtergrond en goede en leuke gesprekken.t leek ons wel leuk vanaaf kangoroo te gaan eten.Eerst ff n biertje gedronken in t hostel en toen had ik weer eens n huilbui van t lachen.Er kwamen 2 knaldronken Aussies bij ons zitten en die waren al n week dronken.Hilarisch hoe naar de klote zij waren hahaha.Toen bleek dus dat kangoroo niet te krijgen is in de restaurants en zelf koken is voor ons vandaag geen optie.Toen maar n lekkere T-bone steak gegeten in n leuk tentje.Terug in t hostel nog wat biertjes gedaan met 2 andere Aussies,heerlijke dag was dit!

• 04 April 2012 - 20:54

Renée D:

Nou, zou je zomaar je mes in Skippy zetten.......? Wees maar blij dat je geen kangoroo kon eten. Zal wel hartstikke taai zijn, die beesten sporten wat af.....