zat 31 mrt - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu zat 31 mrt - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

zat 31 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 April 2012 | Australië, Rainbow Beach

na weer n heerlijke nachtrust(nottt) klaarmaken voor de laatste dag van deze trip.Marius hangt 's morgens tussen de struiken over te geven,zware hangover!Tenten afgebroken en op naar Lake MacKenzie,dat moet t mooiste meer zijn van t eiland.Idd mooi,btje bounty achtig maar na Whiteheaven beach raak ik niet meer zo snel onder de indruk.Daar heerlijk in t zonnetje gelegen.er zitten ook 2 NL meiden in de groep uit Driehuis en Velserbroek (klejn wereldje) en die hebben dezelfde vlucht terug naar eerst Taiwan.Heb ik mooi wat gezelschap!aan t einde van de middag zat de trip erop.Ik vond t echt n geweldige ervaring.Terug naar de oertijd en alle dingen in t groepsgebeuren,echt leuk!terug in t hostel op t vaste land enorm genoten van de douche en hoe leuk,we zitten met onze autogroep op 1 kamer.'s avonds de trip goed afgesloten met zn allen met wat borrels en toen heerlijk naar bed,heerlijk op n matras!!!

• 02 April 2012 - 06:36

Netty:

Hoi Miky! GEWELDIG! Wat een prachtverhalen. Wij genieten met je mee man.

• 02 April 2012 - 21:25

Leider Mulder:

He vriend dit pakken ze je nooit meer af. Blijf genieten want voor je het weet zit je weer in de boog! Ik hou jevin de gaten gr