vrij 30 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu vrij 30 mrt - Reisverslag uit Sydney, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

vrij 30 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 April 2012 | Australië, Sydney

2 dronken Zweedse meiden uit onze groep die oervervelend waren hebben 's nachts t hele kamp nog wakker geschreeuwd vanwege n dingo...opstaan zo stijf als n plank,blij zijn dat ik dus duidelijk geen homo ben haha en toen maar ff opfrissen in de zee.Niet zwemmen want dat is ten strengste verboden maar wassen op de ouderwetse manier,geweldig deze ervaring!overdag meerdere meren bezocht,gezwommen,wat rosten gezien,n schipwrak gezien,champagne pools geweest etc.En elke rit iemand anders die reed.Ik heb ook n stuk gereden,heerlijk om te crossen over t strand en door hele hobbelige weggetjes.Ondertussen is t net n discotheek in onze auto met de muziek en iedereen die uit zn naad gaat,geweldig!na t eten weer borrelen met zn allen en weer naar de sterren gekeken,indrukwekkend.Die Marius is n rare vogel maar kan enorm om hem lachen en ik denk dat hij bi is maar hij doet niemand kwaad.Tijdens t maken van t avondeten is 1 tent van n stelletje kapot gescheurd door n dingo,nieuwe tent opgezet en jawel weer kapotgescheurd terwijl t meisje dus in de tent zat,dat meisje was doodsbang natuurlijk!