di 27 mrt - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu di 27 mrt - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Michael Lieren - WaarBenJij.nu

di 27 mrt

Door: michaelvanlieren

Blijf op de hoogte en volg Michael

02 April 2012 | Australië, Airlie Beach

weer vroeg op t dek en naar de laatste snorkelplek.Was n btje lui dus bleef lekker op t dek in t zonnetje liggen.Toen gingen we terug naar Airlie beach zeilen.De tocht was lang niet zo heftig als gister,misschien maar goed ook want je kon duidelijk aan iedereen zien dat de afgelopen dagen erin gehakt hebben haha.de rooie maffies en n malle Canadees voerden nog ff n dansshowtje op om te trip af te sluiten.wat was dit n leuke groep zeg!Vanavond in Airlie beach gaan de meesten naar n feest maar Mikey moet helaas met de bus naar de volgende plaats.Dat is wel ff n baalmomentje,als veel mensen vragen of je ook komt...had ik maar meer tijd...maar ja zo blijft t altijd en k mag natuurlijk niet klagen:-)Terug op t vaste land ging t regenen.Moest de middag overbruggen want mijn bus gaat om 7 uur vanaaf.Zo vaag maar de eerste uren op t vaste land had ik me toch last van zeebenen hahaha.Net of de wereld schommelt.in de middag btje op internet wat foto's veilig gesteld,met veel blijdschap gelezen dat t goed gaat met Ajax &DEM 2(klasse tijgers die ADO-fielen verslagen!) en in t stadje wat mensen van de boot tegen gekomen.Toen de bus in voor mijn langste busrit van 15 uur pffff.Gelukkig ook meteen de laatste lange rit.Maar ja,verstand op nul en gaan met die handel!Ga nu naar Rainbow beach.Das mijn uitvalbasis voor de trip naar Fraser Island.na die trip ga ik mijn laatste dagen doorbrengen op de stranden van Noosa en Byron Bay.Btje surfen,chillen op t strand etc.Kijk er naar uit!

  • 02 April 2012 - 05:38

    Pattry:

    He Michael, genieten daar, ook al white sharkies gezien? Met je cluppie gaat het beter dan gewenst, niet geinig meer. Verder gaat het hier z'n gangetje. Ik blijf je verslagen lezen, errug leuk allemaal. Veel plezier nog en we spreken elkaar. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Recente Reisverslagen:

19 April 2012

zat 7 apr

06 April 2012

vrij 6 apr

06 April 2012

do 5 april

05 April 2012

woe 4 april

05 April 2012

di 3 april
Michael

De avonturen van Mikey in Nieuw-Zeeland en Australie

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 41813

Voorgaande reizen:

13 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Mikey op reis 3.0 Zuid-Amerika 2014

25 Januari 2013 - 25 Februari 2013

Miguel a Panama y Colombia

17 Februari 2012 - 08 April 2012

Mikey in Nieuw Zeeland en Australie

Landen bezocht: